Klacht Paypal: Wel inloggen mogelijk, vragen naar je hele creditcard nummer, volgens ICS onacseptabel

gavrila

Bij het inloggen krijg ik meteen een balkje waar ik mijn gehele creditcard moet invoeren om verder te komen (Niet meer in bezit ivm het overhevelen van Fortis naar ABN-AMRO) ICS gebeld of zij dit nummer aan mij wilde doorgeven, doch dit was niet mogelijk en Paypal mag die gegevens volgens hun NIET aan mij vragen. Waarom gaan ze nu zo moeilijk doen, het bewijs ligt er toch al als ik kan inloggen!? Al verschillende keren gemaild en gebeld. Maandag wil ik mijn paspoort en bankgegevens doorfaxen, want documenten toevoegen via mail kan niet ivm "Privacy".....maar je creditcard nummer zomaar doorgeven op internet is absoluut niet veilig!!!

Vandaag wederom een mail verstuurd naar paypal webform@paypal.nl.....doch (nog) niks gehoord! Ik word hier echt niet goed van als je eigen account niet bereikbaar is en geen inzage hebt. Kan wel een nieuw account aanmaken, maar dan ben ik toch zeker €100 kwijt wat op dit huidige account staat. Ik hoop op een goede afhandeling !

Toegang tot mijn paypal account zonder rompslomp.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

gavrila
    Inmiddels heb ik weer toegang tot mijn PayPal-account!

Ook een klacht indienen over Paypal?