Klacht Paypro.nl: Misleidende tarieven

Letop

PayPro toont tarieven die op zijn zachts gezegd totaal onvoldoende zijn. Misleidend dus. Ik ging bij hun het traject in voor een betaalpagina omdat zij voor iDeal een klein vast bedrag rekenen. Zie hun home page/tarieven. Voor Visa/Mastercard zou een abonnement van € 15,- per maand nodig zijn, maar dat gebruikte ik niet evenals andere betaalmethodes.
Halverwege hun inschrijftraject moet je echter opeens "aansluitkosten" van € 50,- betalen. Nou ja, dacht ik, niet netjes maar toch maar doen. Dat gedaan hebbende was de betaalpagina online.

Tot mijn schrik werd hij in het weekend plots weer afgesloten omdat ik eerst een module voor die betaalpagina moest kopen voor jawel € 15,- PER MAAND!
Let op, kennissen hadden al betalingen gedaan en mijn website was al gelinkt. En daarna met zo'n rekening komen. Uit het niets!

Oh ja, in het weekend reageren ze niet en bleef de betaalpagina gedurende 48 uur offline. Dit ondanks bellen en mailen.

Natuurlijk heb ik direct mijn account verwijderd. Maar zonde van al mijn tijd en moeite. Allerlei documenten van raamovereenkomsten tot paspoort heb ik moeten ik uploaden alvorens ik de rekening gepresenteerd kreeg.

Geen zaken doen met dit bedrijf

Paypro.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Letop
    Tot op heden geen reactie. Ook op hun website zijn de maandelijkse tarieven nog steeds niet vermeld. Hoe moeilijk kan het voor een bedrijf zijn om een webpagina aan te passen. Er is toch geen opzet in het spel?

Ook een klacht indienen over Paypro.nl?

2. Stuur een juridische brief