Klacht Paypro.nl: Paypro pest met verhoging maandelijkse afbetaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 169839
Gebruiker
Krukje
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Er is een rekening van maar dan €120 naar mij toe gestuurd. Totaal onverwacht, want ik wist niet eens dat ze iedere maand kosten in rekening brachten. Nu wil ik er maar vanaf zijn en besloten om deze roversbende te betalen.

In eerste instantie €10,- per maand voorgesteld. Ik vroeg uiteindelijk voor €5 maar dat vonden ze te weinig. Om mij een lesje te leren heeft -naam heb ik verwijderd uit respect voor de medewerker- direct het voorgestelde termijn bedrag verhoogd naar €20,-

Ik zit in bijzonder grote financiële problemen en in een flinke depressie. Afbetalen van €10,- extra in de maand is bijzonder veel geld voor mij (zeker voor een schuld die ze door je strot duwen).

De oplossing

Ik wil in eerste instantie dat mijn schuld wordt weggescholden. De producten zijn niet gebruikt en constant stilzwijgend verlengd.

5 reacties

  1. Auteur
    Paypro.nl
    Datum
    Beste Justin,

    Er is niemand die je een lesje wil leren en in alle communicatie die ik heb teruggevonden is dit ook niet gebeurd. De situatie is nou eenmaal zo dat je al ruim een jaar twee accounts bij ons hebt afgesloten (één van deze twee accounts zit vol met bijzondere namen en foutieve informatie) en daarbinnen zelf maandelijkse servicemodules hebt aangezet van enkele tientjes per maand. Deze zijn tot op de dag van vandaag nog niet betaald en daarom hebben we in de afgelopen tijd veel herinneringen gestuurd om je te verzoeken deze alsnog te betalen.

    Een flinke depressie is erg vervelend en ik wens je daarbij sterkte. Ik hoop echter wel dat je begrijpt dat je verantwoordelijkheid hebt voor de keuzes die je gemaakt hebt.

    We zijn bereid om betalingsregelingen te treffen om op die manier tegemoet te komen aan je situatie.

    Tot slot hoop ik dat je zo vriendelijk kunt zijn om de volledige naam van Amber te verwijderen. Zij is een een trouwe werkneemster die gewoon doet wat haar opgedragen wordt.
  2. Auteur
    Krukje
    Datum
    Het account was een test account, maar jullie sturen emails waarin gezegd wordt dat er klanten willen betalen maar het lukt niet. Dan krijg je een popup waarin je modules kunt aanzetten, maar nergens zie je wat het kost en dat het maandelijks stilzwijgend terug komt.

    Je kunt zelf zien dat er geen gebruik is gemaakt van de modules. Daarbij belanden een hoop van jullie mails in de spambox, zo heb ik nooit betalingsherinneringen ontvangen, waarom zou ik het ander zo laten oplopen??
  3. Auteur
    Paypro.nl
    Datum
    Beste Justin,


    We willen deze kwestie graag met je oplossen. Wij nemen deze week nog telefonisch contact met je op om een en ander nogmaals te bespreken.


    Met vriendelijke groet,

    Team PayPro
  4. Auteur
    Krukje
    Datum
    Oke dat is fijn. Door omstandigheden ben ik alleen op dinsdagen tussen 15:00 en 21:30 bereikbaar.
  5. Auteur
    Krukje
    Datum
    Ze hebben niet meer terug gebeld maar de incasso brieven blijven komen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Krukje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Paypro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen