Klacht Paysafecard: Barslechte service

Klachtnummer
# 271065
Gebruiker
RonaldIW8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meerdere malen verzocht om mijn paysafecard die ik in Griekenland heb gekocht en kennelijk niet kon gebruiken met een Ned account, om te laten zetten in een Ned tegoed. Dit gaven zij zelf via de email als optie aan en na 4 mails van mij geen enkele reactie!! Vind dit extreem irritant en vooral dat ik niemand kan bellen!! Mvg Ronald. ronaldiw8@gmail.com

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen