Klacht Paysafecard: Geen geld terug na foutmelding

Klachtnummer
# 431256
Gebruiker
Marcel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb meerdere malen geprobeerd mijn tegoed op mijn kaart te katen schrijven na een foutmeding maar naar verscheidene keren mijn legitimatie ed. opsturen nog steeds geen geld gehad.
Het wordt te ingewikkeld gemaakt om geld terug te krijgen.
Duurt nu al 2 maanden.

Gewenste oplossing

Mijn geld op mijn paysafecard storten, liefst nog op mijn bank, want vertrouwen is weg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen