Klacht Paysafecard: Geld teruggave

Klachtnummer
# 137329
Gebruiker
Lizzy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verzoek ingediend om geld terug te storten. Alle gegevens aangeleverd. Geen enkele reactie. Later nogmaals verzoek ingediend en meteen account opgezegd. Account is opgezegd, geld terug Ho maar. Wordt niet meer gereageerd op mails. Gaat om 100 euro.

Gewenste oplossing

Geld terug storten op mijn rekening met duidelijke termijn wanneer ik het heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen