Klacht Paysafecard: Ik krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 576677
Gebruiker
Zakaria
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb 4 maanden terug 300€ van my paysafe account naar mijn bankrekening overgemaakt na en week stond het geld er nog niet op contact genomen binnen 2 dagen antwoord gehad en ze geven aan dat het geld is terug gestuurd door bank. Gegeven van mij bank gevraagd opgestuurd meer dan 3 weken genegeerd heb toen mij zakelijk rekeningnummer gestuurd en er word elke c gezegt het is gestuurd naar de afdeling die daar overgaat. En elke keer als ik e-mail stuur wat heel stroef gaat tussen hun vragen ze mij bank gegevens en het word door gestuurd naar de financiële afdeling 4 maanden veder nog steets geen antwoord

Gewenste oplossing

Mijn geld gewoon op me rekening terug sturen zo moeilijk is dat niet inmiddels 4 maanden veder

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen