Klacht Paysafecard: Krijg mijn geld niet terug!

Klachtnummer
# 164117
Gebruiker
ECO
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,
Graag het volgende ik heb bij trekpleister op 27 mei een paysafe bonnetje gekocht voor 100 euro met de bedoeling er een betaling mee te doen. Echter bleek later dit niet meer nodig te zijn en ik het geld weer terug wilde vragen bij paysafe.
Het probleem is je kunt er verder ook niks anders voor kopen of betalingen mee doen je bent zeer beperkt dus ik wilde gewoon mijn geld terug.
Ik heb vele malen moeten bellen en de bonnetjes gescand en laten zien. ze konden het nummer niet goed lezen, ik heb toen het met de pen opgeschreven en later vertelde ze mijn allerlei verhaaltjes dat trekpleister het geblokkeerd zou hebben en dat ik daar naar terug zo moeten enz enz.
Dit loopt al heel lang en wij zijn nu een jaar mee bezig graag wil ik een oplossing zien want straks zeggen ze het is verlopen of hebben ze weer een ander verhaal.
Hartelijk dank,

MVG, P.M.G.

Gewenste oplossing

Graag terug gave van de 100 euro op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen