Klacht Paysafecard: Onduidelijk waarom account is geblokkeerd

Klachtnummer
# 356653
Gebruiker
JackieNL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was een dagje weg met mijn vriendin.. Was leuk en gezellig geweest! Hotel was erg netjes en mooi. Maar, ik heb op die avond via discord een paysafecard code gekregen van een vriend wilde het opzetten op mijn account en opeens is m’n account geblokkeerd. Ik snap het niet? Mijn account is geverifeerd enz. Twee-staps verficatie en alles gedaan, was klant al voor 2 jaar ofzo nooit problemen en nou zeggen ze per e-mail al een besluit dat ze mijn account per direct gaan sluiten. Ik snap er niks van wat ik fout heb gedaan.

De oplossing

Blokkade opheffen en verder mijn account normaal kunnen gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen