Klacht Paysafecard: Paysafe heeft me geblokkeerd voor geen reden

Klachtnummer
# 577546
Gebruiker
Ys
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik gebruik jarenlang Paysafecard

Ik probeerde vorig week €200 te storten en ze blokkeren me ineens. Ze zeggen dat ze de blokkade niet ongedaan kunnen maken terwijl ik totaal niet weet wat ik heb misdaan Ik gebruikte paysafecard om mee te wedden en af en toe om geld op mijn skrill kaart te zetten zodat ik daarmee Creditcard aankopen kon doen dat met ideal niet mogelijk was en Crypto kon bekijken

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze me blokkade opheffen.als ze willen dat ik paysafecard niet meer gebruik dan gebruik ik het niet meer maar om mijn account definitief te blokkeren om GEEN REDEN kan ik niet accepteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen