Klacht Paysafecard: Paysafe reageert niet meer

Klachtnummer
# 575533
Gebruiker
C.G. Verbeek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren heb ik 3 activatie codes gekocht van 50 euro.
Per ongeluk heb ik ( te vaak) de streepjescode ingevuld ipv de opwaardeercode.
Nu is mijn account geblokkeerd sinds gisteren. Hierover heb ik een mail gestuurd naar paysafecard. Ik moest een copie van de bon met opwaardeercode sturen. Helaas heb ik daarna niets meer gehoord en kan ik niet opwaarderen en geen aankopen doen

Gewenste oplossing

reageren op e-mail en account deblokkeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paysafecard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen