Klacht Paysafecard: Paysafecard moet een terug betaling doen van 50€ maar ze doen het niet

Tijani El k

Ik heb een cadeaubon ( paysafe ) gekregen van een vriend, deze wilde ik gebruiken maar moest een account aanmaken, dit gedaan ze vragen om de account te bevestigen doormiddel van een kopie van paspoort en een selfie dit allemaal gedaan. Nu is de account actief en wilde ik mn voucher gebruiken maar werdt mijn account geblokkeerd, hier heb ik mails over gestuurd en kreeg na een paar dagen de vraag om nogmaals kopie paspoort te versturen, dit gedaan en werd aangegeven dat account geblokkeerd blijft en dat de betaling terug gestort gaat worden, aangegeven dat ik geen rekeningnummer heb in Nederland of België en paysafecard had aangegeven dat het geen probleem is het kan terug gestort worden op het rekeningnummer van vrienden of familie of zelfs bij diegene die de aankoop gedaan heeft, heb ze alle benodigde documenten gestuurd en vooralsnog geen terug betaling ontvangen en bij vraag of ze een betalingsbewijs willen versturen sturen ze de mail dat dit niet mogelijks is om de terug betaling te doen van een derde ook als is de betalingsbewijs verstuurd met naam van de gene die de aankoop heeft gedaan, nu zijn we 1,5 week verder en ze blijven me van kastje naar de muur toe sturen dit terwijl ze al bevestigd hebben dat ze de betaling kunnen uitvoeren op de persoon die de aankoop heeft gedaan, ze willen geen voucher met dezelfde waarde toe sturen als alternatief en ze blijven standaard mails sturen met de vraag rekeningnummer te sturen

Dat ze de terugbetaling doen zoals ze dit zelf ook bevestigd is en overeengekomen

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paysafecard?