Klacht Paysafecard: slechte service van Paysafecard

J.M. Janssen

ik heb in oktober een Paysafecard gekocht online van 100 euro. Deze heb ik doorgezonden naar mijn vriendin om te verzilveren maar er bleek door Paysafecard en beveiligingscode opgezet. ik ben in contact met Paysafecard en heb gevraagd of ze de beveiligingscode eraf willen halen of mij mijn geld van de kaart willen teruggeven. ik ben inmiddels maanden bezig met hun helpdesk dit voor elkaar te boxen maar deze sturen mij dan een pagina op internet die ik moet invullen, maar deze zit vol met fouten waardoor et mij niet lukt om die pagina in te vullen. vervolgens mag ik alle gegevens los aanleveren, maar telkens sturen ze je het riet in om maar niet uit te betalen. ik ben witheet bij deze hele gang van zaken en ik kan er niets anders van maken dan klantje-pesten en klant-ontmoedigen. ik heb er geen woorden voor wn ik adviseer mijn hele net werk nooit in zee te gaan met paysafecard, want so safe zijn ze zeker niet!!!

mij gewoon die 100 euro terugboeken

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paysafecard?