Opgelost door Paysafecard: Transactie zogenaamd uitgevoerd.

marchartman2017

Via beltegoed.nl kwam ik terecht bij Paysafecard. Ik was op zoek naar een alternatief voor Paypal. Ik wilde iets aanschaffen op internet en wilde Paysafecard gebruiken omdat je er overal mee kon betalen. Helaas kon ik er in geen enkele webwinkel mee betalen. Dezelfde dag heb ik mijn saldo van 50 euro naar mijn rekening overgemaakt. Het online saldo was 0 euro en de transactie was te zien. Er stond bij dat de overschrijving na 2 a3 werkdagen op de rekening stond. Na de 5e dag heb ik maar een s een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Paysafecard, want het geld stond niet op de rekening. Ik kreeg als antwoord dat ik geduld moest hebben en het geld overgeschreven was maar dat het 5 dagen duurde. De week daarop stuurde ik nog een email dat het nu wel erg lang ging duren en dat ik dat niet zo netjes vond. Er werd me verzekerd dat het overgemaakt was, maar vanuit het buitenland. Maar als het nog niet op de rekeing stond moest ik mijn gegevens doorsturen en gingen zij een onderzoek starten. Die gegevens had ik al bij mijn eerste mail vermeld. Maar zoals gevraagd nog een keer gedaan. Ik heb ook Beltegoed.nl een mail gestuurd, want zij deden de aanbeveling van Paysafecard. Zoals verwacht kreeg ik vanochtend een mailtje van Beltegoed dat ze het heel vervelend vonden maar niks voor me konden betekenen. Nogmaals een mailtje naar Paysafecard dat ik nog niks op de rekening zag. Als antwoord kreeg ik dat het doorgestuurd was naar de verantwoordelijke afdeling. En zo wacht ik dus bijna 2 weken op de overschrijving en heb ik het vermoeden dat ze het lang gaan rekken omdat er een onderzoek zou worden gedaan. Dit is niet mijn probleem, maar ze maken het wel mijn probleem. En daar heb ik geen trek in, in vertrouwen zet ik geld op een rekening van Paysafecard om online dingen te kunnen kopen. Je kan echt nergens terecht met Paysafecard. En is mijn geld inmiddels spoorloos.

Mij m'n geld terug gaan geven.
Het geld stond vanochtend op mijn rekening.

Wij vinden dat Paysafecard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paysafecard?