Klacht PB Tankcollect: niet eens met de incasso brief is onterecht

Wel betaald

Van pb tankcollect brief ontvangen .
Bijna twee maanden later heb ik op 18-7-2019 een brief ontvangen van PB Tankcollect. Ik zou getankt hebben zonder te betalen? Bedrag van de brandstof die ze in de brief benoemen klopt ik heb toen voor €50.02 getankt. Ik heb toen contant betaald echter ben ik niet meer in het bezit van mijn kassabon. Met bijkomende kosten "kosten te vaststelling van de schade" €6.50 en "kosten ter vastelling van aansprakelijkheid" €42,00. Het gaat dus om een totaal bedrag van €98,52 die ik dan binnen 8 dagen over moet maken.

met bewijzen komen dat ik niet betaald zou hebben. Als ze de datum precies weten en ook de tijdstip kunnen benoemen, hebben ze zeker wel camera beelden dat ik getankt heb en ook aan de kassa ben geweest. Zolang ze niet met concrete bewijzen komen ga ik nog niks betalen.

Wel betaald
    Ik wacht nog steeds op bewijzen dat ik niet betaald zou hebben. En wel heel slim dat ik net in de zomer vakantie periode een brief ontvang dat ik binnen 8 dagen moet betalen, stel dat ik op vakantie was voor 6 weken? Nogmaals lever mij concrete bewijzen zoals video beelden tijdstip en data is bekend bij jullie dus beelden zijn zo te achter halen
    Wel betaald
    Hallo pb tankcollect wanneer gaan nlie reageren
    Wel betaald
    Total heeft al contact genomen

Ook een klacht indienen over PB Tankcollect?