Klacht PB Tankcollect: ten onrechte aangeslagen voor het niet afrekenen van brandstof

wasnietbijdepomp

Op 8 juni, dus 4 dagen na dagtekening brief, ontving ik een schrijven van PB collect waarin ik gesommeerd werd om onmiddelijk € 64,80 over te maken omdat ik op 20 mei 2019 om 12:08 met kenteken 02RZVV zou hebben getankt zonder af te rekenen op locatie Parnassusweg.

Op dat moment stond mijn auto, met mij er in, op de locatie Aalsmeer van de firma Biemond, omdat ik cola en snacks heb gekocht voor een bedrag van totaal € 6,85. zoals u in de bijlage kunt lezen vond de transactie voor deze goederen plaats om 12:10 d.d. 20-05-2019.

Nu is bekent dat RedBull je vleugels geeft maar het lijkt mij onmogelijk dat ik in 2 minuten van het tankstation op de Parnassusweg naar de Shell in Aalsmeer heb kunnen rijden.

Graag ontvang ik dan ook per omgaande de bevestiging dat de sommering onterecht door u verzonden is en door mij niet hoeft te worden betaald.

Indien u echter van mening bent dat ik het bedrag wel dien te betalen dan ontvang ik graag de foto van mijn aanwezigheid op de locatie Parnassusweg en een foto van mijn 'welhaast wonderlijke' verschijning bij locatie Shell Aalsmeer. Beide natuurlijk voorzien van een gewatermerkt locatie/datum/tijd waarmerk.

In afwachting van uw reactie,

Met goddelijke groet,
Jim Verkouteren

per omgaande een rectificatie en een verklaring waaruit duidelijk blijkt dat:
- ik geen bedrag verschuldigd ben
- erkent wordt dat ik niet op de Parnassusweg aanwezig was op het vermeende moment
- een verklaring hoe deze fout heeft kunnen ontstaan en hoe men een dergelijke fout in de toekomst zal voorkomen

wasnietbijdepomp
    nog even het bankafschrift als bijlage.

wasnietbijdepomp
Geen enkele reactie tot nu toe

Ook een klacht indienen over PB Tankcollect?