Opgelost door PBT: Voor een paar spinnen web €246,99-,

# 71940
Murat Tastan

Ergens in april klant geworden bij deze bedrijf voor inbraakalarminstallatie en al in juli contact gehad over alarm die te vaak af ging.Door de telefoon wordt je verteld over een storing en de monteur moet even langs komen maar er werd ook verteld over spinnenweb die de probleem kan leveren, prijs is niet bekend.Op de dag dat hun monteur kwam opdagen zonder gereedschap die ook toevallig achter mijn winkel werkzaam was en al onze gereedschap gebruikt heeft om volgens hem spinnenweb schoon te maken ben ik € 246,99 gefactureerd.Door de tel.wordt je verteld heel normaal om bijv. trap te gaan halen om de probleem te verhelpen tijd kost en op die manier prijs oploopt maar dat ze wel aan de voorrij kosten iets kunnen doen.Een normale bedrijf komt met zijn dienst auto en verhelpt het probleem.In dit geval spinnenweb schoon maken kost zoveel.Dat is makkelijk geld verdienen met mijn gereedschap.Ik raad niemand aan een samen werking met deze bedrijf.

Een redelijk,vatbare factureren over schoon maken van spinnenweb.

Wij vinden dat PBT hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Murat Tastan
    Klacht naar tevredenheid is afgehandeld.Ik werd netjes gebeld door desbetreffende bedrijf zo hebben we alles opgelost.

Ook een klacht indienen over PBT?