Klacht PCNederland bv: Intimderende incassobrieven aan ouderen

Klachtnummer
# 173857
Gebruiker
PeterPan1955
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder maakt gebruikt van de diensten van PC Nederland BV.
Nadat een medewerker van het bedrijf bij haar thuis (vermoedelijk) haar tablet met bankgegevens had gewist, de tablet was leeg na controle van mij, heb ik het jaarlijks lidmaatschapsgeld gestorneerd. Dit was enkele dagen daarvoor autom. afgeschreven van mijn moeder haar rekening.
De brief die zij enkele dagen later onving van rechterhand van PC Nederland BV, van Hoek & partners incasso services, was dusdanig intimiderend van toon, die stuur je niet aan een persoon van 94 jaar.
Een tel. reactie van mij met het bedrijf liet mij achter met het gevoel dat het ze allemaal niet zo boeide. Onverschillige houding!

De oplossing

Client serieus nemen als zij een klacht hebben m.b.t. proc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PCNederland bv is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PCNederland bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen