Klacht PCNederland bv: Pc nederland licht vooral oudere mensen op

Pc nederland

Mijn vader is in de war en heeft een contract afgesloten. Omdat hij direct hulp nodig had verviel volgens Pc nederland daarmee direct de herroepingsplicht. We zijn net na een jurist geweest en dit blijkt onzin te zijn. Nu net een aangetekende brief met daarin de opzeggingsbrief voor Pc nederland opgestuurd.

Geen abonnements kosten van de rekening van mijn ouders afschrijven.

PCNederland bv
    Geachte E.Knobbe

Bedankt voor u bericht. Vervelend dat u ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. u klacht dient u rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website www.pcnederland.com of klantenservice@pcnederland.com te indienen.daar nemen we u klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor u begrip.

Met vriendelijke groeten

M.Linden

Kwaliteitsmanager

PC Nederland.

Pc nederland
Opzegging en tevens klacht is ook naar jullie emailadres verstuurd. Helaas daar nog geen reactie op gekomen. Hopelijk zie ik deze vandaag nog verschijnen

Ook een klacht indienen over PCNederland bv?