Opgelost door PCNederland bv: Slechte service bij pc.nederland

Abels

Enkele weken had problemen met mijn laptop. pc nederland gebeld en heb alles bij elkaar drie keer ruim een half aan de telefoon gezeten zonder resultaat. Nu heb ik laptop die helemaal niet meer werkt. Mijn email is weg en alles staat door elkaar heb geprobeerd een email te sturen maar het email adres is fout en telefonisch kom ik nier verder. Ik hoop dat u mij kunt helpen Hartelijke groeten:
Ellie Heijwegen.

Mij helpen geef niet hoe als mijn problemen maar opgelost worden.
Nadat ik jullie had ingeschakeld was mijn klacht binnen twee dagen opgelost. Er is medewerker van pcnederland bij mij thuis geweest en mijn klacht is naar mijn tevredenheid opgelost. Ik wil u nog bedanken voor jullie inzet. Groetjes ellie heijwegen

PCNederland bv is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Abels
    Afgelopen week heb ik bij u een klacht ingediend over PC Nederland maar ik wil even zeggen dat mijn klacht vandaag tot volle tevredenheid is opgelost. Een medewerker is bij mij thuis geweest en heeft het probleem opgelost. Ik hoop dat u dit op jullie klachten pagina vermeld. Hartelijke groeten Ellie Heijwegen.
    Mijn klacht is opgelost.
    Mijn klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over PCNederland bv?