Klacht PCNederland bv: Zie boven

Klachtnummer
# 353145
Gebruiker
Anoushka3304
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben jullie op naam ter koele en bij mijn dichter is 99 euro af geschreven hoe komen jullie erbij om bij haar geld er af te schrijven ik wil jullie stop zetten ik heb bewindvoerder.

De oplossing

Stoppen van het cotrackt

6 reacties

  1. Auteur
    PCNederland bv
    Datum
    Geachte A.J. Ter koele

    Bedankt voor u bericht. Vervelend dat u ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. u klacht dient u rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website www.pcnederland.com of klantenservice@pcnederland.com te indienen.daar nemen we u klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor u begrip.

    Met vriendelijke groeten

    M.Linden

    Kwaliteitsmanager

    PC Nederland.
  2. Auteur
    Anoushka3304
    Datum
    Jullie reageren maar niet op mojn mail dat jullie zomaar geld van mijn dochter haar rekening af halen terwijl zij van den brink heet en ik ter koele.
  3. Auteur
    PCNederland bv
    Datum
    Geachte A.J. Ter koele

    Bedankt voor u bericht. Vervelend dat u ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. u klacht dient u rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website www.pcnederland.com of klantenservice@pcnederland.com te indienen.daar nemen we u klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor u begrip.

    U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen op 085 044 18 99 als het u niet lukt om te E-Mailen


    Met vriendelijke groeten

    M.Linden

    Kwaliteitsmanager

    PC Nederland.
  4. Auteur
    Anoushka3304
    Datum
    Hallo jullie hebben geld a 99 euro van mijn dochter der rekening af gehaalt terwijl jullie officeel geen gegevens van haar hebben. Mijn bewindvoerder obin heeft jullie al betaalt en mijn dochter heet geen ter koele die heet van den brink.
  5. Auteur
    PCNederland bv
    Datum
    Bedankt voor u bericht. Vervelend dat u ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. u klacht dient u rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website www.pcnederland.com of klantenservice@pcnederland.com te indienen.daar nemen we u klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor u begrip. U kunt ons ook bellen op 085 044 18 99

    Met vriendelijke groeten

    M.Linden

    Kwaliteitsmanager

    PC Nederland.
  6. Auteur
    PCNederland bv
    Datum
    Bedankt voor u bericht. Vervelend dat u ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. u klacht dient u rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website www.pcnederland.com of klantenservice@pcnederland.com te indienen.daar nemen we u klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor u begrip. U kunt ons ook bellen op 085 044 18 99

    Met vriendelijke groeten

    M.Linden

    Kwaliteitsmanager

    PC Nederland.

Ook een klacht indienen over PCNederland bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen