Klacht PCstraat Eindhoven: Geen geld terug na foute bestelling

Geerhard Hannink

In september 2012 heb ik een externe harde schijf besteld bij PCstraat Eindhoven twv € 82. De bestelling was incompleet: er zaten geen kabels bij. Na contact met PCstraat kon ik het terugsturen en zou ik mijn geld terugkrijgen. Ik heb het aangetekend twv € 10,55 teruggestuurd.

Mijn geld liet op zich wachten dus ik heb gebeld en gemaild. Er bleek een 'administratieve fout' te zijn waardoor de transactie was mislukt en het zou opnieuw gebeuren. Het gebeurde weer niet en toen heb ik verder gemaild en gebeld. Na weken kreeg ik mijn geld nog niet. Vervolgens werd er niet meer gereageerd op mijn mails en werd er ook niet teruggebeld als ze beloofden aan het einde van de dag terug te bellen.

Er is nu zo'n 4x beloofd dat het geld overgemaakt zou zijn maar dit is niet gebeurd. Er wordt niet gereageerd op mails en er wordt niet teruggebeld als dat is beloofd. Ik kon zelfs geen leidinggevende spreken want "dat doen we niet zomaar" nadat ik dus een half jaar op mijn geld aan het wachten was.

Ik wil graag het geld van de harddisk terug (€ 82) plus de verzendkosten (€ 10,55) plus een bedrag voor de gemaakte telefoonkosten en de tijd en moeite die ik in al het mailen en bellen heb gestopt (€ 10). Ik wens nooit meer met deze winkel zaken te doen en wil dus alleen mijn geld terug.

Wij vinden dat PCstraat Eindhoven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PCstraat Eindhoven?