Klacht PcTotaal.nl: kan niet opladen op nieuw gekochte telefoon

# 200176
Henk

Heb op zaterdag 3 december een samsung smarttelefoon gekocht en heb toen bij het opladen gemerkt dat dit niet moet zoals het had moeten doen. Heb deze toen opgeladen tot 100 procent toen ik deze smarttelefoon weer wilde opladen kwam er steeds op de verbinding te staan verbonden/niet verbonden ben toen met deze smarttelefoon op vrijdag 9 december na deze winkel gegaan en heb gevraagd om deze na te kijken of er hier iets mee is, toen de verkoper de stekker op het apparaat aan sloot kon ik horen dat de telefoon aangesloten werd, heb toen gezegd misschien is dan de aansluitkabel stuk wie ik ook bij me had , aangesloten met deze kabel deed de telefoon het niet toen weer aangesloten met de kabel van de winkel deed kon de telefoon ook niet opladen toen hebben ze gekeken naar het oplaadpunt en gezegd dat deze niet goed was en dat ik dit zelf had gedaan heb de telefoon achtergelaten en volgende dag zaterdag 10 december hebben ze me er over gebeld dat ik het zelf had veroorzaakt.

geld terug 129,00 euro

Wij vinden dat PcTotaal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PcTotaal.nl?