Klacht Pdawereld.nl: Raparatie

?

Sinds augustus heb ik mijn Nexus 5 telefoon ter reparatie aangeboden en tot nu toe is er nog geen oplossing. Ik had het toestel in maart 2014 aangeschaft en in augustus kon het apparaat geen netwerk verbinding meer maken. Ik moest het opsturen naar drmobile, maar daar bleek dat zij op dat apparaat geen licentie hebben om hem te repareren! Vreemd dat dat niet bekend is bij PDA. Inmiddels heb ik mijn toestel naar PDA opgestuurd en er is nog steeds niet bekend wanneer er een oplossing komt. Ik krijg ook geen telefonisch contact, want er wordt verbouwd! Intussen wacht ik al veel te lang op een reparatie en wordt ik nauwelijks op de hoogte gehouden. Ik zal dan ook nooit meer een aankoop bij PDA-wereld doen en adviseer iedereen ook om daar geen aankopen te doen, want hun service is belachelijk. Het feit dat er ook geen telefonisch contact gemaakt kan worden helpt ook niet.

Een nieuwe LG Nexus 5 en een vergoeding voor mijn gemaakte kosten van ruim 50 euro!

Pdawereld.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.