Klacht PDAzaak.nl: Niet bestelbaar geld niet terug gekregen van de PDA ZAAK

Albert Westerhof

Op 12-3-2012 heb ik via de website van de pda zaak ( pdazaak.nl ) een router besteld en het bedrag €59,95 via ideal overgemaakt.
op 14-3-2012 ontving ik volgend mailtje van de PDA zaak
Helaas hebben wij vertraging in de verwerking van onze bestellingen, dit komt doordat wij 11.000 producten nieuw hebben toegevoegt
Op 16-3-2012 het volgende mailtje:?????
Bestellingen zijn in behandeling genomen Mollie heeft haar diensten weer aan ons heeft geleverd u ontvangt binnen 24 uur en status bericht.
Op 19-3-2012:Helaas is uw bestelling niet meer op voorraad, ,u ontvangt uw geld binnen 7 a 14 werkdagen terug.
Op 22/3/12: hierover heeft u eerder via email te lezen gekregen dat u uw geld binnen 7 a 14 werkdagen terug zal ontvangen. Dit is alsnog hetzelfde en gebeurd ook.
Op 12/4/12:Graag informeren wij u middels dit bericht opnieuw: Wij proberen uw geld z.s.m. terug te storten.
Tot op heden,18/6/12 hebben zij niet op emails van mij gereageerd met verzoek het bedrag terug te storten!

Simpel:Gewoon het door mij betaalde bedrag van € 59,95 op mijn rekening terugstorten.

Wij vinden dat PDAzaak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?