Klacht Pearle Opticiens: 2e bril gratis. Pearle.

Klachtnummer
# 199311
Gebruiker
gerrit81
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mevrouw, Mijnheer
.De keten Pearle opticiens adverteert met 2e bril altijd gratis.
Altijd handig. Maar eenmaal binnen ligt de zaak toch wat genuanceerder.
Bij aanschaf bril tot 59€ 2e bril tot29€,
60€-249€ 2e bril tot 59€,
250€-499€ 2e bril tot 99€.
Leesbril aangeschaft . Montuur was 139€, korting 50% dus voor 69.50 €.
Totale kosten bril na aftrek 69.50 € voor montuur 278.50 €.
Valt dus in de categorie 2e bril voor 99€. Hoe kon ik zo dom zijn. Ik had immers
korting op het montuur gekregen en deze korting ging van de 99€ af waardoor
ik een tegoedbon kreeg voor 2e bril tot 29€. Korting dus zelf betaald.
Dat de domme klant dit niet begrijpt. Indien gewenst wordt documentatie opgestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Gert Horsman , Lloydkade 721, 3024WZ Rotterdam.
0102238703, gghorsman@gmail.com.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Geachte heer Horsman,

    Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.

    Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

    Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

    Met vriendelijke groet,
    Pearle Opticiens

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen