Klacht Pearle Opticiens: Cliënt vordert de totale kosten van de bril als onverschuldigd betaald, van Pearle terug.

Klachtnummer
# 448409
Gebruiker
SMDors63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De huidige situatie is ontstaan doordat een medewerker tegen de met mevrouw gemaakte afspraak in nieuwe glazen bestelde in plaats van een nieuw montuur zoals besproken. Aangezien de aanschaf van de nieuwe glazen niet met medeweten van mevrouw is gedaan, kunnen deze kosten haar niet in rekening worden gebracht. Dit betekent dat deze kosten ook niet kunnen worden verrekend met de kosten die zij terugvordert.

De oplossing

Dat Pearle Opticiens het door cliënt teruggevorderd bedrag betaalt.

1 reactie

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Dors,

    Bedankt voor uw bericht. Deze klacht is reeds op 30 november 2019 door ons afgewezen. Wij zien geen reden om deze opnieuw in behandeling te nemen.

    met vriendelijke groet,
    Pearle Opticiens
    Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen