Klacht Pearle Opticiens: Deze glazen zijn slecht gemakt.

Klachtnummer
# 530809
Gebruiker
Gebruiker1614273444
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een briel (glazen+monteur) gekocht.
Maar pearle heeft te dikke glazen gemakt en monteur is te strak. Ik heb in winkel mijn wensen vertelt dat ik wil dunne glazen en passende monteur maar ik heb pas na par dagen problemen met deze briel gezien.
Ik zie ook niet scherp als vroeger met deze glazen.

De oplossing

Ik wil kosteloze vervanging van glazen en monteur

2 reacties

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    beste heer Vejnovic,
    Bedankt voor uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te alle tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegd kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen twee weken een reactie te geven

    Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u die tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

    met vriendelijke groet,

    klantenservice pearle
  2. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    beste heer Vejnovic,
    na overleg met de winkel bent u overeengekomen dat u uw geld terug krijgt.

    met vriendelijke groet,

    klantenservice pearle

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen