Klacht Pearle Opticiens: Levertijd niet nagekomen

Klachtnummer
# 688930
Gebruiker
Ajax
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Levertijd nu al meer dan 3 weken, komt na navraag door slijper, te druk weinig personeel, heb ik niks mee te maken heb brillen bij Pearl gekocht.

Gewenste oplossing

Levering

4 reacties

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Geachte heer Limbeek,

    Om u klacht in behadeling te nemen zouden we graag nog wat extra informatie willen hebben. Kunt u ons vertellen om welke Pearle filiaal het gaat waar u uw aankoop heeft gedaan?

    Zodra wij dat van u hebben ontvangen kunnen we uw klacht in behandeling nemen.

    Vriendelijke groet,
    Pearle Opticiens Consumentenservice
  2. Auteur
    Ajax
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Beste heer Limbeek,

    Bedankt voor het doorgeven wij hebben u klacht in behandeling genomen, we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Vriendelijke groet,
    Pearle Opticiens Consumentenservice
  4. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Beste heer Limbeek,

    Van onze collega in Den Haag hebben wij vernomen dat u inmiddels de brillen heeft opgehaald. Zowel de gewone bril als de zonnebril. Onze excuses voor de vertraging.
    Graag waren wij even telefonisch mjet u in contact gekomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.
    Indien u dit alsnog wilt horen wij graag van u wanneer wij u kunnen bellen.

    Met vriendelijke groet,

    Pearle Opticiens

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen