Klacht Pearle Opticiens: Onbeschoft benaderd

Klachtnummer
# 452032
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze klacht is de onbeschofte benadering in de stad toen we zaterdag daar binnen gelopen zijn ! Ivm de covid regels heel normaal dat je je handen moet ontsmetten. Mijn man had inmiddels al tig keer zijn handen ontsmet ! Komt een mannelijke collega op hem af met de boodschap dat hij zijn handen moest ontsmetten waarop mijn man zei Ja ik blijf aan de gang. Zegt de verkoper prompt dat hij de winkel uit moet !! Nou wat zijn ze blij om weer open te zijn ! Je hebt maar te luisteren is een hele autoritaire zaak die met ongeletterd onbeschoft personeel denkt het te gaan maken in deze moeilijke tijd ! Daar onderscheid stufkes opticien zich dan echt in je wordt daar als een koning ontvangen en werken professionele mensen.
Wij weten inmiddels wel dat we nooit meer een winkel van pearl binnen zullen stappen en onze familie na dit verhaal ook nooit meer. als pearl denkt dat wij blij moeten zijn om daar iets te mogen kopen zijn ze wel erg arrogant. Karin en Coen

De oplossing

Niet

1 reactie

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hendriks,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact, d.d. 10 juni 2020 om 12:12, berichten wij u als volgt;

    Zoals afgesproken deel ik uw klacht en uw feedback nog binnen onze organisatie. Ook kunt u altijd nog gebruik maken van mijn aanbod mochten er toch nog vragen/opmerkingen zijn dat u mij kunt benaderen.

    Voor zover sluiten wij met uw goedkeuren de klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Pearle Opticiens

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen