Klacht Pearle Opticiens: Slechte service

C.

Na ongeveer anderhalf jaar ontdekte ik scheurtjes in de beide bril pootjes. (mogelijk zaten die er al veel eerder, maar omdat ik niet goed zie van dichtbij was me dit niet eerder opgevallen). Ik kocht de bril in juni 2014. Eén pootje is inmiddels middendoor geknapt. Ik heb er melding van gemaakt, maar zou geen recht hebben op enige vergoeding omdat ik geen verzekering afgesloten had. Voor € 50,-- zou ik een nieuw pootje kunnen bestellen, maar daarmee zijn de andere scheurtjes niet verdwenen. De bril hiervoor kocht ik ook bij Pearl en was wel verzekerd. Toen lieten de lagen (variofocus van de duurste soort) op de glazen los en dat viel na 2 jaar net buiten de garantie of verzekering,
2 weken geleden beloofde men mij op zoek te gaan naar de leverancier van mijn huidige bril (met scheurtjes) en te zien wat er te doen valt. Tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen......

Compensatie: nieuwe brilpootjes (kans op herhaling van het probleem????) of gratis een compleet nieuwe andere bril.

Pearle Opticiens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?