Klacht Pearle Opticiens: Spoedopdracht bij Pearl word niet serieus genomen

Ontevreden Klant

Een 3-tal weken geleden heeft mijn dochter haar ogen laten nameten en was ze toe aan nieuwe glazen. Twee weken geleden heeft ze deze in haar montuur gekregen en er bleek iets niet te kloppen. Ze zag niet goed met haar bril en we dachten dat dit nog wel bij zou trekken. Na een aantal dagen terug geweest naar
de Pearle winkel (moest wel eerst een afspraak inplannen) en wat bleek, de glazen zaten er verkeerd in. Dit was op Dinsdag 19 Febr. De winkel zou met spoed via het hoofdkantoor nieuwe glazen bestellen. Op 21 Febr. langs de Pearl geweest of de glazen binnen waren. De glazen waren na nog niet binnen. Dit terwijl het een spoedopdracht betrof. Mijn dochter loopt nu al anderhalve week met een bril met verkeerde glazen. Ze kan geen TV kijken, niet lezen en niet deelnemen aan het verkeer. In de winkel zeggen ze dat ze niet naar het hoofdkantoor kunnen bellen waar de glazen blijven, ondertussen word het probleem dat door een fout van Pearle veroorzaakt is niet snel en adequaat opgelost in mijn ogen. Op don. 22 Febr. weer navraag gedaan in de winkel. De nieuwe glazen voor mijn dochter haar bril waren nog niet binnen. Ze hebben in de winkel er tijdelijk 1-uurs service glazen ingezet. De sterkste kwamen overeen alleen de cilinder niet helemaal. Ze heeft het ermee kunnen redden. Op don. 28 Febr. waren de glazen (die met spoed besteld waren) eindelijk in de winkel. Ik heb het winkel personeel gesproken over de gang van zaken m.b.t. spoed. Ook heb ik een klachtenmail naar Pearle gestuurd. Hier niets meer van gehoord. Een ding is duidelijk; een spoedopdracht bij Pearl duurt net zolang als het bestellen van een nieuwe bril. Het hoofdkantoor houd zich schuil achter de winkels, maar hebben zelf de zaken NIET op orde en begrijpen het woord SPOED niet.

Verandering van werkwijze van Pearl, en zeker een excuus.

Pearle Opticiens
    Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.

Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Team webcare
    Ontevreden Klant
    U verschuilt u achter de winkel terwijl het lever probleem bij de afspraken van het hoofdkantoor ligt. Ik heb reeds met de desbetreffende winkel gesproken en aangegeven dat u mij mocht bellen. Dit heeft u verzuimd. Dat u hier nu verkondigd dat u binnen 2 weken contact opneemt met de klant is slechts een zoethoudertje. U neemt namelijk geen contact op met de klant. Wellicht omdat u het niet genoeg interesseert tegen welke problemen de klant op loopt indien u geen spoedlevering kunt garanderen. Ik ben helemaal klaar met Pearle en de manier waarop je als klant niet terecht kunt bij de mensen die alles zogenaamd goed regelen. En dan bedoel ik het hoofdkantoor. De winkel is slechts een doorgeef lijk en vraagbaak. Ik kan mij voorstellen dat als je in een winkel van Pearle werkzaam bent vaak boze klanten krijgt omdat het in de bovenste regionen niet goed geregeld is. En daar wil ik het graag bij laten.

Ontevreden Klant
Pearle neemt geen contact op over het probleem! De klant is blijkbaar geen koning bij Pearle!

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?