Klacht Pearle Opticiens: Totaal geen inzicht in wat de klant mee zit en voelt na ontvangen van bril of lenzen. A

Klachtnummer
# 347165
Gebruiker
Aloui Sander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte Heer Mw. Vorige jaar mei ben ik naar pearle gegaan waar ik altijd als klant kom voor harde lenzen. Ik heb in de zaak verteld dat ik jaar daar voor ook harde lenzen heb gekocht en dat ging ook niet waardoor het elke keer uitviel uit me oog.Er werdt mij verteld dat ik goeie oogtest krijg en de lenzen zullen goed op me oog te komen ivm dat ze harde lezen zijn.
Vanaf eerste dag was het duidelijk dat het niet goed ging ik kom de lenzen niet langer inhouden en kreeg rode ogen en jeuk. Ik de zaak werdt mij verteld dat ik gewoon moet door zetten. Ik bleef het volhouden en ging tegelmatig naar de paerle. Verschillende personeel ieder had niet gerustende of duidelijke antwoord op me vraag. Uit eindelijk is er een uitgevallen en dit heb ik in de zaak door gegeven. De teamleider was er niet. Dus moest wachten en kon ook niet geholpen worden. Werd voor me lot gelaten. Dit heeft me300eur gekost.

De oplossing

Heb hier door half jaar zonder niks moeten rond lopen. Nu eindelijk wat gespaard en bij nieuwe locatie waar ik ook voor kwam. Nieuwe bril laten maken. Heb het totaal niet breed en dat een zaak je zo voor je lot laat vind ik jammer

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen