Klacht Pearle Opticiens: verkeerde sterkte

Teuta

Hallo. Mijn zoon van 4 jaar moest na een oogartsbezoek een bril. Ik ben naar pearl gegaanen 2 brillen gekocht met sterkte . Mijn zoon bleef zeggen dat kan niet goed zien en ik twee keer terug gegaan maar kreeg te horen dat hij moest wennen. Na 4maanden moest hijj weer naar de oogarts voor controle bleek dat de glazen verkeerd waren. Terug naar pearl die dag die meneer was beleefd en zou ze snel opsturen om ze goed te maken. 1van de brillen had mijn zoon kapot gemaakt dus die zouden ze lasen. Ik ging ze halen en de bril was scheef gemaakt en de manier waarop de personeel tegen me sprak was echt onbeleefd. Twee andere collegas gingen ermee bemoeien en zeiden dat ze dan maar weer los gingen maken en dan had ik niks. Over de andere bril met de verkeerde sterke vroeg im of die klaar was daar wisten ze van niks zeiden ze terwijl ze niet eens gingen kijken . Ik moeat maar wachten. Heb me nog nooit zo vernederd gevoeld. Ik ging alleen maar vragenwaar ik recht op had heel beleefd. Jammer

Ten eerste een excuses . Uitleg waar het mis is gegaan. Een andere bril voor me zoon.

Pearle Opticiens
    Een nieuw voorstuk voor de bril staat in bestelling en de bril wordt door de winkel gerepareerd.

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?