Klacht Pearle Opticiens: weg raken van onderdeel van bril

Klachtnummer
# 34832
Gebruiker
A Hop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

door het weg raken van een onderdeel van de bril van mijn vrouw bij Pearle in Rhenen
zijn wij op kosten gejaagd door een nieuwe bril te kopen dit onderdeel is zoek geraakt door de post zei men, ja dat zal wel, maar is Pearle daar niet voor verzekerd?
kortom we moesten een nieuw montuur kopen kosten 199,00 euro, waar er50,00 euro van af ging om ons tegemoet te komen.
Ze hebben de oude glazen overgezet in het nieuwe montuur wat netjes gedaan is,
door een weggeraakt onderdeeltje zijn wij 149,00 euro armer.

De oplossing

Honderd procent vergoeding het is niet onze schuld dat het onderdeel zoek geraakt is.

1 reactie

  1. Auteur
    Pearle Opticiens
    Datum
    Geachte heer Hop,De consumentensservice van Pearle Opticiens neemt uw klacht in behandeling. Wij nemen contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Pearle Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen