Klacht Pedroshop.nl: ondanks betaling product nimmer geleverd

inoa

eind november 2011 een kluis besteld via www.kluizenspecialist.nl , gevestigd te Alkmaar en via ideal een bedrag van rond de 140 euro betaald. In januari 2013 zelf gebeld waar de kluis bleef, ene Edwin zou het uitzoeken. Niks terug gehoord. Daarna tig keren er achter aan gebeld en iedere keer gaf hij aan dat hij het in orde zou maken. Ondanks alle telefoontjes en mailtjes tot op heden geen kluis ontvangen. Tevens wordt er meestal niet opgenomen of volgt de voicemail. Zeer slechte klantenservice en ik heb het gevoel voor de gek gehouden te worden. Inmiddels al wel duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wilde hebben. Ondanks dat hij mijn bankrekeningnummer nogmaals noteerde (was natuurlijk allang bekend) tot op heden geen geld retour ontvangen. Twee weken geleden een aangetekende brief gestuurd waarin ik voor de laatste keer heb verzocht om mijn geld en dat ik anders stappen zou ondernemen. De brief is niet door kluizenspecialist in ontvangst genomen en weer retour aan mij verzonden.

graag mijn geld terug. DIt is ook meermalen kenbaar gemaakt aan het bedrijf

Pedroshop.nl
    Geachte heer/mevrouw,Het bedrijf waar u destijds zaken mee heeft gedaan is niet meer in bedrijf. Door de verslechterende economie heeft de toenmalige eigenaar van www.kluizenspecialist.nl er een punt achter moeten zetten. De domeinnaam kluizenspecialist.nl werd te koop aangeboden en is door Pedroshop.nl aangekocht. Zoals u kunt zien bij www.sidn.nl is Pedroshop.nl vanaf 2014 de nieuwe eigenaar. Voor een aantal klanten hebben we nog wel garantie zaken in overleg met de fabriek kunnen oplossen. Echter geld teruggeven voor een dienst waar iemand anders in gebreke is gebleven, dat gaat helaas. U zult dit toch met de vorige eigenaar moeten afhandelen. Met vriendelijke groet,Pedroshop.nl

Ook een klacht indienen over Pedroshop.nl?