Klacht Pegasus airlines: De vlucht was met 1 uur vertraagd zonder waarschuwen

Klachtnummer
# 394728
Gebruiker
DG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De eerste keer met Pegasus naar Istanbul gevlogen (29-09 heen en 3-10 terug) en het was gelijk een hele slechte ervaring!

De heen vlucht ging met de vertraging van 30 minuten net alsof het helemaal normaal was plus er was niks te eten on board. Alles wat we tegen de extra betaling wilden bestellen was niet beschikbaar. Met moeite 2 sandwiches geregeld.

Echter bleek het dat de heenvlucht eigenlijk helemaal meegevallen was als je het met te terugvlucht op 3-10 ( PC-1255 om 19:25 Istanbul-Amsterdam) vergelijkt. Het was namelijk vertraagt met 1 (!) uur. Geen excuses of uitleg erover gekregen, dus het is ook helemaal normaal voor Pegasus!

Gezien we al de trein tickets van Schiphol naar Eindhoven geboekt gebben gehad, heeft het voor veel stress gezorgd (onder ander ruzie met de mede passagiers die ons niet voor wilde laten gaan. Ook al hebben we netjes voor hun begrip gevraagd , waren we door een rare Engelse man totaal uitgescholden!). De laatste trein naar Eindhoven was weg, we moesten dus of in Amsterdam ergens logeren of de laatste trein naar Den Bosch snel halen en van Den Bosch de taxi om 1:30 boeken. We gingen voor de laatste optie, de kosten ervan zijn 75.00 euro. Dat willen we ten misten van Pegasus vergoed krijgen.

Ik zal iedereen afraden met deze vliegmaatschappij vliegen - morele en materiele schade.

De oplossing

We willen minstens 75,00 euro taxi kosten terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pegasus airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pegasus airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen