Klacht Pejediertotaal: Niet bereikbaar na bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339914
Gebruiker
Jan Timmers
Datum
9 reacties

Details

De klacht


Reageert niet op mail of Messenger berichten. De telefoon wordt niet opgenomen.

De oplossing

Levering!

9 reacties

  1. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    's avonds (22-12) een mail teruggekregen met de melding dat de bestelde spullen op maandag 24-12-2018 worden verstuurd. Blij dat er nu een reactie is. Wordt dus vervolgd.
  2. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Helaas nog geen zending mogen ontvangen en vandaag een mail gestuurd met de vraag naar een status-update.
  3. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Vrijdag 28-12 reactie via mail, de zending is verzonden.
    Zaterdag 29-12 komt het pakket binnen, met 2 van de 3 bestelde items.
    Zondag 30-12 informatie gevraagd over de levering van het laatste item.
  4. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Nog steeds geen pakket, ook geen reactie via mail.
  5. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Donderdag 10-01-2019 weer een mail met informatieverzoek gestuurd.
  6. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Reactie! Het laatste artikel is niet meer leverbaar. Om terugstorting gevraagd.
  7. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Geen reactie meer via mail.
    En ook geen geld overgemaakt.
    Ik ga het er niet bij laten zitten, ook al gaat het maar over 20 euro.
  8. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Geen bericht, geen geld. Slechte zaak...
  9. Auteur
    Jan Timmers
    Datum
    Komende week ben ik in de buurt daar, ik ga wel even koffie drinken...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Timmers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terugstorten voor het missende artikel (€ 20,-) of het artikel opsturen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pejediertotaal?