Klacht Pejediertotaal: Riem ging rafelen, ik zou mijn geld terugkrijgen, nooit gekregen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339243
Gebruiker
Jur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 31-10-2017 een duo riem besteld.
De riem ging rafelen en werd onbruikbaar.
Na 10 x ge-emaild te hebben en 10 x gebeld te hebben beloofde een medewerker de riem te crediteren.
Dit is inmiddels 2 maanden geleden.
Ik heb geen geld ontvangen en heb dus nog steeds geen nieuwe riem!

De oplossing

Ik zou graag snel mijn geld terug willen krijgen, zodat ik een nieuwe riem kan kopen!
Nu gebruik ik 2 losse riemen.
Deze lijnen van deze riemen zitten constant in elkaar.
Laatst toen ik mijn hondjes los maakte kwamen ze bijna onder de auto terecht!

1 reactie

  1. Auteur
    Jur
    Datum
    Natuurlijk reageren ze alweer niet :(

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pejediertotaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen