Opgelost door Pelgrim: 2 maanden geen gebruik kunnen maken van nieuwe combi ivm wachttijd op monteur.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 392494
Gebruiker
HvB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze nieuwe combimagnetron gaf een foutmelding (SE) na plaatsen.
14-8 gebeld voor een afspraak met monteur
30-8 1e bezoek van monteur, onderdeel combi besteld zou 2 weken later terugkomen. Daarnaast nog glasplaat voor koelkast besteld.
13-9 bezoek monteur, onderdeel vervangen, verkeerde glasplaat bij. Blijkt 14-9 dat linker draaiknop niet meer werkt, waardoor combi niet gebruikt kan worden.
16-9 gebeld of er zsm iemand langs kan komen om dit te maken, begrijpelijk dat iemand een foutje kan maken, maar ik wil dit dan graag wel snel opgelost hebben. Dit kan op z'n vroegst 26-9.
26-9 voicemail: monteur is ziek, dus afspraak moet verzet worden. Eerste optie 8-10.
26-9 telefonisch contact omdat ik nu vanaf 14-8 al met een probleem zit en dit volledig nieuwe apparaat niet kan gebruiken. Eerste optie bleef 8-10, maar vanwege werk moeten verzetten naar 9-10. Er is niks anders mogelijk.

Ik snap dat mensen een fout kunnen maken en dat er iemand ziek kan worden, maar dat wij dan zoveel langer moeten wachten op een monteur en hier geen uitzonderingen in gemaakt kunnen worden vind ik een slechte service.

De oplossing

Zorgen dat er veel sneller een monteur beschikbaar is of anders een schadevergoeding hier tegenover stellen.

2 reacties

  1. Auteur
    Pelgrim
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Boxmeer,

    Ik kan me goed voorstellen dat uw geduld op begint te raken. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact met u gezocht. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken.
    Wij verzoeken u om telefonisch contact op te nemen met ATAG Benelux via telefoonnummer 088-8821801. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

    Vriendelijke groet Heidi van webcareteam Pelgrim

  2. Auteur
    HvB
    Datum
    Zojuist telefonisch contact gehad en de afspraak nog een week kunnen vervroegen. Fijn dat het nu eerder kan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HvB
Datum
Uiteindelijke oplossing
De afspraak is vervroegd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Pelgrim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen