Opgelost door Pelgrim: Afhandeling repareren afzuigkap

content Opgelost
Alexandra

Ik zit al sinds 16 oktober te wachten tot mijn afzuigkap gemaakt wordt. De 1e keer ben ik dezelfde ochtend afgebeld omdat de monteur de spullen niet binnen heeft gekregen de avond ervoor. De 2e keer waren de onderdelen die hij bij had kapot. De 3e keer kwam hij hier en heeft hij de deur niet open gedaan om even hallo te roepen wat iedereen hier altijd doet. En nu de 4e keer dat er weer iets is. Een mail gekregen dat de onderdelen niet vooraadig zijn. Afgelopen vrijdag lagen de onderdelen nog bij de monteur in de bus.

Dat mijn afzuigkap nu eindelijk een keer gemaakt gaat worden.

Pelgrim
    Beste heer/mevrouw van der Pas,

Bedankt voor uw bericht, het is zeker niet prettig wanneer een afzuigkap niet naar behoren werkt.
    Met alle begrip voor uw reactie, hebben wij helaas niet alles in de hand.

Ik heb u net geprobeerd te bellen, echter niet kunnen bereiken. Het zou wenselijk zijn dat we een telefoonnummer hebben waarop u telefonisch bereikbaar bent, zowel voor ons als voor onze monteur.
    Ik zal u per mail verder informeren.
    Met vriendelijke groet, Ursula
    Webcare Team Pelgrim

Beste Ursula,

Ik heb inmiddels een collega van u aan de lijn gehad. Zij kon in jullie systeem zien dat ik binnenshuis geen bereik heb en daardoor moeilijker bereikbaar ben. Ik had dit al netjes doorgegeven. De monteur komt aanstaande donderdag langs. Er was nog een gaatje in de route gevonden. Ik hoop dat het dan opgelost is. Ik ben telefonisch door jullie medewerkers overigens altijd netjes te woord gestaan. Daarover geen enkele klacht. Dat mag ook gezegd worden. We wachten donderdag even af.
    Pelgrim
    Beste mevrouw van der Pas,
    Fijn dat het monteurs bezoek is afgesproken. Bedankt voor het reageren.
    Ik zal de complimenten doorgeven aan de betreffende collega's.
    Met vriendelijke groet, Ursula
    Webcare Team ETNA

Alexandra
De monteur is langs geweest en heeft de motor vervangen.

Ook een klacht indienen over Pelgrim?