Klacht Pelgrim: Alle apparatuur gaat stuk

JKNLLM

Ik heb 5 apparaten in mijn keuken van Pelgrim. Ik heb het 7 jaar en in die 7 jaar tijd is alles meerdere malen vervangen. Inmiddels is het geen garantie meer, maar alle apparatuur gaat nog minder dan een jaar mee. Gisteren oven nummer 5 heeft het begeven. Als ik met Pelgrim bel is het personeel niet vriendelijk en ook als ze langskwamen was het diep teleurstellend. Mijn vaatwasser gebruikt zijn spoelglans op in 3 dagen, mijn afzuigkap is het bedieningspaneel meerdere malen vervangen, de knoppen van mijn gasfornuis zijn allemaal gesmolten, de ovens die ik had liet het emaillen los en dat lag vervolgens in mijn eten. En zo is de lijst heel lang.

Inmiddels weet ik niet meer wat voor oplossing er nog komen kan, ook wordt mij dat niet geboden. Alles is al vervangen en dat heeft niet geholpen. Het liefst zou ik gewoon mijn geld terug krijgen of dat alles vervangen wordt door een ander merk.

Pelgrim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pelgrim?