Klacht Pelgrim: Alle apparatuur gaat stuk

Klachtnummer
# 91147
Gebruiker
JKNLLM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 5 apparaten in mijn keuken van Pelgrim. Ik heb het 7 jaar en in die 7 jaar tijd is alles meerdere malen vervangen. Inmiddels is het geen garantie meer, maar alle apparatuur gaat nog minder dan een jaar mee. Gisteren oven nummer 5 heeft het begeven. Als ik met Pelgrim bel is het personeel niet vriendelijk en ook als ze langskwamen was het diep teleurstellend. Mijn vaatwasser gebruikt zijn spoelglans op in 3 dagen, mijn afzuigkap is het bedieningspaneel meerdere malen vervangen, de knoppen van mijn gasfornuis zijn allemaal gesmolten, de ovens die ik had liet het emaillen los en dat lag vervolgens in mijn eten. En zo is de lijst heel lang.

Gewenste oplossing

Inmiddels weet ik niet meer wat voor oplossing er nog komen kan, ook wordt mij dat niet geboden. Alles is al vervangen en dat heeft niet geholpen. Het liefst zou ik gewoon mijn geld terug krijgen of dat alles vervangen wordt door een ander merk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pelgrim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pelgrim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen