Klacht Pelgrim: Maanden wachten op onderdeel

Klachtnummer
# 400279
Gebruiker
Jinxy1970
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wacht al 2,5 maand op onderdeel vaatwasser. Wordt waarschijnlijk nog twee weken wachten. Reageren niet op mails, komen niet met alternatief. Heb garantie voor 8 jaar maar ze doen niks. Heel slecht bedrijf!

De oplossing

reageren op mijn mail, actie ondernemen, op zijn minst even excuus aanbieden

3 reacties

  1. Auteur
    Pelgrim
    Datum
    Beste heer/mevrouw Makenbach,

    Wij betreuren de ontstane situatie en kunnen ons voorstellen dat dit door u als teleurstellend wordt ervaren en bieden hiervoor onze welgemeende verontschuldiging aan. Inmiddels is het betreffende onderdeel naar u onderweg.
    Nogmaals excuses.

    Met vriendelijke groet, Ursula
    Webcare Team Pelgrim
  2. Auteur
    Jinxy1970
    Datum
    Onderdeel is gekomen, maar nog steeds een defecte machine. Zou met spoed een oplossing komen, maar het is doodstil aan de kant van Pelgrim. 8 jaar garantie betekent niets.
  3. Auteur
    Pelgrim
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Makenbach,


    Uw reactie dat wij hebben ontvangen op 7/11/2019, hebben wij telefonisch met u besproken op 7/11/2019. Op 12 november staat het monteursbezoek gepland betreffende uw vaatwasser.
     
    Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 088-8821821. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

    Excuses voor het ongemak.  

    Vriendelijke groet,
    Heidi van webcareteam Pelgrim

Ook een klacht indienen over Pelgrim?