Klacht Pelgrim: Slechte kwaliteit en onvriendelijke afhandeling.
Details
Klacht
Pelgrim was in mijn jeugd een kwaliteitsproduct. Nu na 2 jaar en 2 maanden al 2 van de 4 apparaten defect. Gelukkig hebben we 8 jaar garantie. Na een jaar de vaatwasser kapot en 2 weken wachten op de reparatie omdat de monteur het verkeerde onderdeel bij zich had (?!).Nu is de oven kapot (kortsluiting). De onvriendelijke dame bij Pelgrim melde wel even dat er 70 euro voorrijkosten betaald moet worden. Hoezo coulance?
Gewenste oplossing
Kweitschelding van de voorrijkosten, binnen 2,5 jaar al 50% van de apparaten defect) en vervanging van de onvriendelijk dame van de servicedesk.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.