Klacht Pelgrim: Slechte kwaliteit en onvriendelijke afhandeling.

rmallinc

Pelgrim was in mijn jeugd een kwaliteitsproduct. Nu na 2 jaar en 2 maanden al 2 van de 4 apparaten defect. Gelukkig hebben we 8 jaar garantie. Na een jaar de vaatwasser kapot en 2 weken wachten op de reparatie omdat de monteur het verkeerde onderdeel bij zich had (?!).
Nu is de oven kapot (kortsluiting). De onvriendelijke dame bij Pelgrim melde wel even dat er 70 euro voorrijkosten betaald moet worden. Hoezo coulance?

Kweitschelding van de voorrijkosten, binnen 2,5 jaar al 50% van de apparaten defect) en vervanging van de onvriendelijk dame van de servicedesk.

Pelgrim
    Geachte heer/mevrouw Mallinckrodt, wat vervelend dat de oven niet naar behoren werkt. We zouden graag met u mee willen kijken. Echter op deze postcode en huisnummer kunnen wij geen gegevens vinden. Zou u een mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Webcare Team Pelgrim Priscilla.
    rmallinc
    Voorrijkosten moeten betaald worden. Als de storingen in dit tempo doorgaan ben ik in de garantieperiode van 8 jaar nog zo’n € 420 kwijt.
    Nooit meer Pelgrim!

rmallinc

Ook een klacht indienen over Pelgrim?