Klacht Pelgrim: Slechte kwaliteit en onvriendelijke afhandeling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324403
Gebruiker
rmallinc
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pelgrim was in mijn jeugd een kwaliteitsproduct. Nu na 2 jaar en 2 maanden al 2 van de 4 apparaten defect. Gelukkig hebben we 8 jaar garantie. Na een jaar de vaatwasser kapot en 2 weken wachten op de reparatie omdat de monteur het verkeerde onderdeel bij zich had (?!).
Nu is de oven kapot (kortsluiting). De onvriendelijke dame bij Pelgrim melde wel even dat er 70 euro voorrijkosten betaald moet worden. Hoezo coulance?

De oplossing

Kweitschelding van de voorrijkosten, binnen 2,5 jaar al 50% van de apparaten defect) en vervanging van de onvriendelijk dame van de servicedesk.

2 reacties

  1. Auteur
    Pelgrim
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mallinckrodt, wat vervelend dat de oven niet naar behoren werkt. We zouden graag met u mee willen kijken. Echter op deze postcode en huisnummer kunnen wij geen gegevens vinden. Zou u een mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Webcare Team Pelgrim Priscilla.
  2. Auteur
    rmallinc
    Datum
    Voorrijkosten moeten betaald worden. Als de storingen in dit tempo doorgaan ben ik in de garantieperiode van 8 jaar nog zo’n € 420 kwijt.
    Nooit meer Pelgrim!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rmallinc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pelgrim?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen