Klacht Pelgrim: vergeten apparaten te registreren.

Pasje

Onze koffiemachine van Pelgrim geeft steeds aan: plaats koffiedikreservoire, terwijl deze er al in zit. We kunnen hem dan niet gebruiken. Wanneer we hem een dagje open laten staan. Kan er weer koffie gezet worden totdat deze of nu ook andere meldingen verschijnen. De klantenservice van Pelgrim gebeld. 2 jaar en een maand geleden de keukenapparatuur gekocht. Omdat er meer dan 4 apparaten gekocht zijn, 6 jaar extra garantie. Nu blijkt dat wij de apparaten niet geregistreerd hebben. Dit had binnen 30 dagen na aankoop gedaan moeten worden. We zaten toen midden in een verbouwing. Dus vergeten. Nu na 2 jaar altijd voorrijkosten betalen. Jammer, 1 maand te laat. Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat de monteur het kon registreren voor 10 euro. Mijn man was toen erg boos over de voorrijkosten omdat Pelgrim 15 minuten rijden is. Toen maar gesprek beeindigd. Vandaag maar weer gebeld. Nu kost het registreren ineens 40 euro. Ook is er van het vorige klacht geen aantekening gemaakt, weer uitleg.

We hebben al een afspraak gemaakt met een monteur van Pelgrim. Voor het registreren van de apparatuur wil ik 10 euro betalen en geen 40 euro. Zoals in het eerste telefoongesprek met Pelgrim is besproken. Ook zijn de voorrijkosten erg hoog 70 euro. De mensen van de klantenservice roepen steeds verschillende bedragen ook betreft voorrijkosten. Dat is erg verwarrend. Voor mijn probleem met de koffiemachine ben ik dus al 110 euro kwijt. Wij willen daar een rieeel bedrag voor betalen. Voor 1 maand over tijd.

Pelgrim is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pelgrim?