Klacht Pelipal: 1 wasbak (onderdeel dubbele) bevat scheurtjes

DD

We hebben 6 jaar geleden een wastafelmeubel gekocht van pelipal voor zo'n 2500 euro. Na 5 jaar krijgen we in 1 vd 2 wasbakken scheurtjes rond de afvoer. Contact opgenomen met Sanidump. Die zeggen contact op te nemen met de leverancier en komen nu met het antwoord: geen garantie en je kan een nieuwe bak kopen.

Nu ben ik het met beide zaken niets eens: een wastafelmeubel hoort bij gewoon gebruik zo'n 10 jaar mee te gaan. Ik heb geen analyse waarom het in de ene bak wel en de andere niet en ik wil niet (bij aanschaf nieuwe bak) over 6 jaar dezelfde ellende meemaken. Sanidump verschuilt zich achter noreply mailadressen dus probeer ik het op deze manier.

Ik wil graag een analyse en passende oplossing. Als er een betere bak op kan en dat zou wat kosten vinden we dat niet erg, alleen ik wil er zeker van zijn dat het dan voor de komende tijd goed is.

Nieuwe dubbele wasbak

Wij vinden dat Pelipal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pelipal?