Klacht Pelletkachel Friesland: Ik vind niet dat ik de gloeikaars moet betalen omdat deze nog geen jaar oud was.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 336780
Gebruiker
H.W. Egbers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 19 dec 2017 een pelletkachel gekocht. Eind nov. is de gloeikaars kapot gegaan. deze is vervangen en de wij kregen een rekening daarvoor omdat het niet onder de garantie valt. Op de site van de fabrikant staat dat een gloeikaars 1 tot 5 jaar meegaat. Ook zonder garantie mag ik toch verwachten dat een gloeikaars langer meegaat dan 6 maanden. De kachel is namelijk van april tot oktober niet gebruikt. Als de nieuwe gloeikaars ook met een jaar vervangen moet worden is het wel een dure kachel.

De oplossing

dat ik de rekening van de gloeikaars niet hoeft te betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.W. Egbers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen aangeboden oplossing. Het bedrijf blijft bij zijn mening.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Pelletkachel Friesland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen