Klacht PenDik techniek: PenDik komt niet opdagen

Klachtnummer
# 255386
Gebruiker
Sallei
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tijd geleden een brief van PenDik ontvangen met de mededeling dat onze CV-ketel op 3 maart, tussen 08.00 en 12.00 zou worden gecontroleerd.
Netjes een halve dag vrij genomen om de medewerker van PenDik te kunnen verwelkomen. Na 4 uur wachten was er nog steeds niemand van PenDik geweest en heb ik toch maar eens gebeld. Eerst kreeg ik te horen dat ze mij vanochtend zouden hebben proberen te bellen, vanwege zieke monteurs. Toen ik zei dat ik geen telefoontje heb ontvangen, zeiden ze dat ik stond ingepland op 31 maart. Ongelofelijk, ze sturen immers zelf een brief met 3 maart als ingeplande datum.
Conclusie: voor niks een halve dag aan verlof uren ingeleverd en er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Gewenste oplossing

Compensatie, excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PenDik techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PenDik techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen