Klacht Pens.com: @nationalpen @orderpens.com @pens.com - ik wil een pen en GEEN parkeerschijf

AliceH.

Rond 20 mei wilde ik 100 pennen bestellen met een gepersonaliseerde tekst. Ik ontving een bestellingsbevestiging, maar hier stond alleen ref nr in en geen omschrijving van wat ik precies besteld had en welke tekst. Omdat ik niets meer hoorde, wilde ik bellen om te horen wat de status vd bestelling was. Maar dit kan niet met een mobiele telefoon omdat er alleen 0800-nrs zijn.
Na een email waarin ik het bedrijf verzocht mij te bellen, bleek dat ik parkeerschijven had besteld. Dit was totaal niet duidelijk in het bestelscherm. Ik kreeg de indruk dat ik gratis parkeerschijven bij de bestelling van de pennen kreeg.
Ik vind de emails die jullie versturen zeer misleidend en ook de website.
Vraag:
kan ik de bestelling retourneren?

Deze parkeerschijven retour en alsnog de pennen, die ik ook al eerder heb besteld.

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?