Klacht Pens.com: Betalen voor geen artikel omdat artikel incorrect is

NSC

National Pen, Ik heb een levering pennen ontvangen welke niet zijn zoals ik wens. Onderaan de website staat dat indien niet naar wens retour zenden dat heb ik gedaan. nu blijven ze factuur en zelfs een deurwaarderskantoor op me af gestuurd. Ook hebben ze nogmaals het pakket verstuurd en wederom geretourneerd. Nu krijg ik een mail dat ondanks terug zending pakket ik toch het bedrag moet betalen levering of niet?
Ik heb de eerste keer ook pennen besteld waarvan enkele niet goed gedrukt waren en enkele de pen niet werkte dat heb ik voor lief genomen ik was over het al gemeen tevreden.
Maar nu ik ben geschokt ik ga toch geen pennen afnemen welke niet zijn zoals ik verwacht?

de Nota vervallen ik betaal niet voor iets wat ik niet heb en al helemaal niet wat past bij mijn wensen zoals verwacht wordt.
Ik ben bereid pennen af te nemen maar wel zoals ik ze wens met de juiste tekst en kleur!

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?